Více o dopravě a platbě
Vážení zákazníci,
Informace ohledně dopravy a platby, které naleznete na této stránce, se vztahují výhradně k prodeji našich výrobků prostřednictvím internetového obchodu (e-shopu) na těchto webových stránkách.
Druhy dopravy
Druhy platby
Osobní odběr
- Objednané zboží si můžete vyzvednout osobně v sídle firmy Dřevojas, v. d. na ulici Pražská 2060/50, 568 02 Svitavy a výprodejové položky na prodejně na ulici T. G. Masaryka 46/22, 568 02 Svitavy.
- V případě zvolení osobního odběru obdržíte slevu ve výši 10 % z ceny objednávky, (nelze však v tomto případě uplatňovat slevu za platbu předem 2 %).
- Podívejte se na aktuální otevírací dobu prodejny.
- Při osobním převzetí v sídle firmy i na podnikové prodejně lze platit pouze HOTOVĚ.
Kurýrní služba Geis
- Objednané zboží je také možné zaslat pomocí prověřené kurýrní služby Geis, která nám zajišťuje zásilkovou přepravu po celé ČR.
- V současnosti nabízíme možnost Geis delivery STANDARD, s doručením za první uzamykatelné dveře a službu Geis delivery PREMIUM s doručením a vynesením až na místo určení, realizovaným dvěma osobami. Služba Geis delivery PREMIUM je zpoplatněna částkou 990,- Kč.
- Zásilka je (v pracovní dny) doručena obvykle do 1 až 3 pracovních dnů od odeslání.
- Platba je možná na dobírku nebo předem na účet. Při platbě předem získáváte 2% slevu z ceny objednávky.
- Při objednávce nad 990 Kč a využití služby Geis delivery STANDARD máte dopravu ZDARMA.
- Garantujeme, že se k vám váš objednaný výrobek dostane v pořádku a v obvyklé době doručení, tj. do 1 až 3 pracovních dnů. V případě nedostupnosti objednaného zboží (vzniklé např. z důvodu vyřazení z výroby, nemožnosti včas získat materiál pro výrobu atd.) si vyhrazujeme právo na zrušení objednávky. O této skutečnosti bude zákazník neprodleně informován e-mailem, který uvedl v objednávce, a to nejpozději následující pracovní den po uskutečnění objednávky. Zákazníkovi bude nabídnuta jiná alternativa, dle jeho specifikace.
- Geis doručuje zásilky v pracovní dny od 9:00 do 18:00.
- V den doručení vás přepravce obvykle předem kontaktuje a upřesní hodinu dodání vašeho balíčku.
- Informační linka přepravce je 951 277 777 (Po-Pá 8:00 - 17:00), případně e-mail info@geis.cz.
- Pro sledování zásilky online klikněte zde.
Balíková služba DPD
- Drobné předměty (kategorie Doplňky) zasíláme dopravcem DPD po celém území České republiky.
- Cena dopravy je 170,- Kč, nad 990,- Kč je doprava ZDARMA.
- Platbu je možné provést předem (sleva 2 %) nebo dobírkou.
- Zásilky jsou dopravcem zpravidla doručovány do 1-2 pracovního dne od odeslání zásilky.
- O převzetí a doručení zásilky vás bude dopravce informovat e-mailem 1 den předem před doručením.
- Pro sledování zásilky online klikněte zde.
Jak je to s dobou dodání zboží?
- Potřebujete novou koupelnu hned? Máme pro vás skvělou zprávu! U vybraných kolekcí vám zboží vyrobíme a doručíme do 5 pracovních dnů od objednávky. Více v sekci expresní dodání. Dobrou zprávou je také to, že expresní dodání není zpoplatněno. Zaplatíte běžné ceny.
- U standardních produktů nabízíme přes 100 možných kombinací barvy korpusu, čela a typů úchytky, není tedy možné mít vše skladem. Proto ke každé objednávce přistupujeme individuálně a s výrobou začínáme ihned po obdržení zásilky. O stavu vaši objednávky vás budeme průběžně informovat.
- Zboží ze sekce Výprodej je k dispozici okamžitě na naší podnikové prodejně na adrese T. G. Masaryka 46/22 ve Svitavách nebo si ho můžete nechat zaslat na vaši adresu přepravní službou. Doba doručení výprodejové položky je zpravidla 2-5 pracovních dnů. Čas doručení je ale rámcový a může se změnit. O vzniklých změnách vás budeme neprodleně informovat.
- Některé položky jsou však do vyprodání zásob a v momentě provedení vaší objednávky již fyzicky nemusí být výrobek skladem. O této skutečnosti budete vždy neprodleně informováni.
- Výprodejové položky jsou baleny pouze ve stretch fólii a vztahuje se na ně záruka 2 roky.
Jak na přebírání zásilky u dopravce?
- Při přebírání zásilky je kupující povinen řádně překontrolovat, zda není poškozen obal a zásilka je řádně zabalená.
- V případě, že má kupující pochybnosti o kvalitě přebíraného zboží, může zboží odmítnout, případně požádat řidiče, aby byl přítomen vybalení a kontrole výrobku.
- Podepsáním přepravního listu kupující stvrzuje převzetí zboží v bezvadném stavu!
- Na pozdější reklamace mechanického poškození nebude brán zřetel.
- Při částečném poškození obalů zásilky máte následující možnosti:
- Kompletně zásilku odmítnout a do doručovacího listu napsat „Nepřevzato – poškozený obal“.
- Ponechat si nepoškozené kusy a s řidičem sepsat „Reklamační protokol“ – dobírku je však třeba uhradit v plné výši.
- Ponechat si nepoškozené kusy a vadné kusy nahlásit na Zákaznické lince Geis CZ s.r.o. – 951 277 777 – dobírku je třeba uhradit v plné výši.
- Při jakémkoliv poškození obalu či přebírání zásilky s výhradou kontaktujte Dřevojas, v. d. na tel.:+420 461 653 937.
- Podle zákona číslo 112/2016 Sb. v platném znění o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Zboží u obchodních partnerů
Žádné zboží objednané prostřednictvím našeho e-shopu není možné dodat na pobočky některého z našich obchodních partnerů. Toto je součástí vzájemné dohody s našimi partnery. Děkujeme za pochopení.